Fotoutmaning December 2014 – dag 4

wpid-dsc_0408.jpgDetta är min utsikt idag då jag sitter vid datorn 🙂

Idag kom äntligen brevet från sjukhuset! Ska onsdagen den 10 dec till laboratoriet för urinprov o blodprov, har bokat till kl 9.10. Fredagen den 12 dec ska jag till reumatologen

Ser ut som att jag har mycket nästa vecka…på måndagskvällen ska vi i tjejträffen ut o äta till O`Learys på kvällen kl 18.30. Tisdag har jag vattengympa kl 12-12.45. Hade menat att vi skulle träffas med väninnan A (som var på BB då jag fick Cecilia). Men så måste jag på avbytarmöte kl 14. Mats vill ha ledigt i Mars då han blir 50 år. Onsdag laboratoriet o så fredag reumatologen

Har varit o handlat med Mats o kom nyss hem….ungdomarna var hemma. Vi lämnade Peugeot åt dem vid vägen, så Jessica körde hem bilen..

Här kommer en liten sneak peak på vad jag ska ha på mej imorgon på julfesten

wpid-wp-1417691420374.jpegBättre bild imorgon 🙂

Alla mattorna är tvättade..pust…så nu har jag städat bort ”Lillajulgranen” för denna gång…det är ju Finlands Självständighetsdag på lördag, så vi köpte Självständighetsljus idag ..

Ser ut som en lugn kväll..ska läsa lite, kolla Fb o duscha

Ha en fin kväll!

F8BF66DB6229DCEE93B138154E6FCC79

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

