Mitt i Veckan …onsdag!

images (58)

Hejsan på er!

Oj,oj vilken dag igår! Jobbigt värre var det alltså!

Vi hade ju problem med hjullagret på C5:n o Mats ringde till verkstaden. Idag ska dom fixa det! Som tur är så får vi den tillbaka ikväll 🙂

Nåja gårdagen då..Var ju på vattengympan..oj, vad jobbigt med händerna. Sen o handla lite mat, betalade räkningar före som vanligt..Mobilräkning o bilen var ju viktigast! Vattengympa räkningen lämnade än…borde fått in skattepengarna denna veckan!

Var vid gymnasiet kl 14. Jessica slutade 13.40. Hon väntade så länge…sen hem o så kom vi på att tvätta båda bilarna. Dom var jätteskitiga..det kom snöblandat regn,,blää… Blev så att Andreas skulle hämtas mellan varven….gissa om mina händer var sjuka? Och ryggen..tog en varm dusch o gjorde inte ngt annat resten av dagen….sovit som en kratta har jag i natt..värkt som besatt i hela kroppen….

Steg upp ca 06.30..Skulle med papper till kommunen o dom öppnar kl 8…och C5:n skulle till verkstaden. Gissa om vi hade is på bilarna?Klart det då det har varit minusgrader….hatar att skrapa is……images (91)(googlad bild)

Jag körde C5:n till verkstaden o Jessica kom efter med Peugeot. Körde sen ungdomarna till skolan  o tog en sväng till affären….det blir maletköttsoppa idag till lunch. Ska laga en större sats.

Det är 2 som är o fixar klövarna på korna o dom ska få äta här också…

Vädret just nu

wpid-wp-1417593188213.jpegRätt så klart väder..kanske vi får lite solglimtar idag? Hoppas det! Det var såå mörkt o grått igår!

Ringde frisörtider åt ungdomarna också….i nästa vecka ska dom klippas. Blev ingen färgning..Om Jessica vill ha färg så kan hon färga själv tänkte jag 🙂

Har dammsugit o här kommer foton på vardagsrummet o köket

wpid-dsc_0402.jpgLillajulgranen 🙂

wpid-dsc_0403.jpg

wpid-dsc_0404.jpgKöket

wpid-dsc_0405.jpgDagens jag….Jeans Kappahl, tröja HM

Måste nog se till att vila idag p.g.a gårdagen..annars orkar jag inte..maletköttsoppa på gång o sen blir det vila med lite läsning 🙂 Fick nya Allas veckotidning igår!

Återkommer senare med Dagens Fotoutmaning 🙂

Ha en fin onsdag!

images (89)F8BF66DB6229DCEE93B138154E6FCC79

5 reaktioner på ”Mitt i Veckan …onsdag!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

