Nu är December här :)

images (86)Hejsan på er alla!

Nu är det den 1 december..inte länge till jul! Har ni handlat julklappar än? Jag hade menat idag, men så får jag ju pengar imorgon så det blir då i stället 🙂

Har ju skjutsat ungdomarna till bussen som for 7.15. Dom började båda kl 8 idag. Kl 9.40 skulle jag vara vid laboratoriet för blodprovstagning….vi har minusgrader nu o det har kommit lite snö..bilder kommer då jag är o gå med Blondi.

Vädret just nu

wpid-wp-1417424457303.jpeg

Har hunnit med att bädda sängen o hänga upp våta kläder. Börjat med dagens lunch. Det blir gårdagens stek, potatis, sås o sallad idag .

Sen har jag Metoject-sprutan också…

hämta (98)Varje måndag som vanligt.. har 1 kvar då o så nästa vecka får jag ta ut nästa sats på 4 st..

Har ju bokat tid till frissan tills fredag kl 13..men nu funderar jag på att jag borde ändra tiden! .Vi ska o handla mat till helgen på fredag. Jag ska ringa imorgon o kolla om det går att ändra på. Hoppas det ! Ska medsamma boka tider åt Jessica o Andreas. Dom ska klippas före jul ! Frissorna har ledigt på måndagar..därav kan jag ringa först imorgon.

Vad ska ni hitta på idag?

Ha en fin dag!

F8BF66DB6229DCEE93B138154E6FCC79

images (89)

5 reaktioner på ”Nu är December här :)

  1. Har inte köpt julklappar än. Men börjat tänka efter vad jag ska köpa. Ska försöka att handla på nätet så mycket som det går. Hoppas du har en fin måndag. Kram Annika

    Gilla

  2. Jag köpte faktiskt dom sista i dag, nu är det bara gubben kvar, men till honom vet jag vad jag ska köpa.
    Ja nu är vi inne i December och det går fort fram till jul…
    Kram vännen o sköt om dig**

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

