Här väntar vi….

large (9)
Jaa, här väntar vi på December 🙂 Nå på måndag är det första december…äntligen!

Börjar ni ha julkänslor ? Har inte handlat riktigt mycket än…men huset är ganska bra pyntat till advent 🙂 Resten dyker upp senare 🙂

Nu har jag fått adventsljusen också…

wpid-dsc_0386.jpgBlev ju bra eller hur ?

Imorgon ska lillajulgranen hämtas 🙂 Såg en då jag var ut o gå med Blondi.

Jag o Mats har nog varit till stan idag. Jag på mammografi , det tog inte länge. Sen o äta lunch. Efteråt handlade vi maten…imorgon blir det köttbulllar o potatismos 🙂 Stek på söndagen!

Kom hem o plockade in allt i skåpen…såg att posten kom också. Fick brev av reumasköterskan att jag ska till laboratoriet.Bokade in mej till måndag kl 9.40…

Finlands riksdag har röstat om könsneutrala lagen..den gick igenom 🙂

Skärmklipp

Härligt, härligt 🙂

Vet ej om jag orkar vara vaken tills Cecilia kommer. Jag sa åt Jessica att hon ska väcka mej då hon far iväg o hämtar från tåget. De ska ju hämta kebab o franska potatis ( pommes)..ser ut som att det blir mitt i natten som vi ska äta…..härligt att få hem dottern 🙂

Ha en härlig fredagskväll!

F8BF66DB6229DCEE93B138154E6FCC79

1509060_565223436910612_2169063505206548968_n(Bilderna från internet förutom adventsljusen)

3 reaktioner på ”Här väntar vi….

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

