Juleljus…& annat!

wpid-img_20141126_150712.jpgTitta vad som dykt upp en stund idag! Solen 🙂

Men så kom dimman

wpid-dsc_0380.jpgOch nu fryser det på igen..

Har lagt ut mattorna idag o dammsugit bort allt hundhår som fanns överallt…lite jul har vi nog fått fram 🙂

wpid-img_20141126_153151.jpgTro, Hopp, Kärlek fick jag upp idag o en duk har jag hittat…..ännu fattas ”lillajulgranen” , adventsljusen o sen får adventstiden börja 🙂 Golven ska ju tvättas också….

Fick en blixtrande huvudvärk fick jag ..blääää..tog en varm dusch o har vilat….men fortfarande blixtrar det i huvudet.  Drack antagligen för lite igår då jag hade varit på vattengympan….det straffar sej strax,,,,

Blir en tidig natt här skulle jag tro..

Nu blir det tv:tittande för resten av dagen!

F8BF66DB6229DCEE93B138154E6FCC79

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

