Bilar & annat..

f516f-images

Godmorgon pÄ er!

Hoppas att ni har en fin morgon. Oj, vad mörkt det Àr nu. All snö , det lilla som kom, Àr borta nu

DSC_0346

Som ni ser  pÄ bilden!

Har skjutsat först Andreas till bussen. Sen hem en svÀng. C:5 an skulle ju pÄ service, sÄ Jessica körde efter mej dÄ jag förde den till service. Med Peugeot alltsÄ.. LÀmnade C5:n pÄ service o sÄ hoppade Jessica av vid busshÄllplatsen. Andreas började kl 8 o Jessica kl 9 idag.

Har nyss vikt bort torra klĂ€der o ska diska bort gĂ„rdagens o morgonens disk……Ändrat tema pĂ„ bloggen..vad tycks? Hittade ett fint Tema nyss 🙂

Var ju pĂ„ vattengympa igĂ„r..jobbigt vĂ€rre var det . In via CM o hĂ€mta vatten att dricka o sĂ„ hem! Var hemma vid 14 tiden. Mats var förvĂ„nad att jag kom dĂ„ redan ….Brukar ju gĂ„ i stan en stund efterĂ„t. Men orkade faktiskt inte igĂ„r. SĂ„ Ă€r det ibland….HĂ€mtade ungdomarna 15.20 frĂ„n bussen

Ser annars ut som att jag inte kan fara pĂ„ Bloggjulfesten den 28 november. Har meilat dem. Jag har mammografi samt fysikaliska den dagen. Och sĂ„ blev vi bortbjudna pĂ„ kvĂ€llen. Ska till vĂ„ra vĂ€nner G & M. Cecilia kommer hem dĂ„ ocksĂ„. Vet inte Ă€nnu vilken dag det blir som hon kommer el vilket tĂ„g, Hon hör av sej….

igĂ„rkv var det ocksĂ„ förĂ€ldramöte vid gymnasiet om studentskrivningen. Jag orkade inte alls fara..Hade alldeles uppsvĂ€llda hĂ€nder pĂ„ kvĂ€llen….bĂ€ttre nu, men dom var styva i morse!

VĂ€dret idag

forecast

Mulet o plusgrader…..

Jag idag

2014-11-19-08-55-27-484

Ha en fin dag alla!

F8BF66DB6229DCEE93B138154E6FCC79

8 reaktioner pĂ„ ”Bilar & annat..

  1. HÀr har vi inte fÄtt nÄn snö Àn,och det Àr ju milt sÄ det lÀr vÀl dröja ett bra tag till. Ibland kör det ihop sig och en massa saker ska göras samtidigt. DÄ gÀller det att vÀlja rÀtt..**
    Kram vĂ€nnen o sköt om dig♄

    Gilla

    • HĂ€r har snön varit en tur redan,,smĂ€lte bort o sĂ„ kom det en aning. Runt o gradigt har vi , men kĂ€nns kyligare…Har ju varit ut med Blondi, vilat o sen hĂ€mtat ungdomarna….som tur var sĂ„ var Citroen klar ocksĂ„…jo,, den 28 har jag en hög med saker o vĂ€ljer de som jag mĂ„ste pĂ„ o sĂ„klart kommer ju dottern hem ocksĂ„ ::) SĂ„ man vĂ€ljer ju som sagt 🙂 Vi Ă€r ju bortbjudna ocksĂ„….
      Kram

      Gilla

  2. Kylan börjar komma hĂ€r ocksĂ„… det kĂ€nns i luften att snön Ă€r pĂ„ vĂ€g.
    Hoppas det vÀntar nÄgra dagar till i alla fall. Jag gillar inte att frysa!
    Hoppas du haft en bra dag!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

