Måndag nu igen!

e3658-images

Hoppas att ni vaknat pigga o krya denna måndagsmorgon!

Jag vaknade vid 7 tiden då Andreas kom in o sa att mopeden inte startade. Så då for Jessica  med bilen o Andreas satt på. Som tur var så börjar dom 8 o slutar 15 båda 2…

Hörde hur dom smällde med bildörrarna. Mats skulle fylla på olja i Peugeot o han tog upp bakluckan. Menade inte få igen den tillbaka! Så han höll på o smällde med den!

Jag steg upp o tog mina mediciner..druckit mitt kaffe o nu sitter jag här.

Borde diska, bädda säng, fara ut med Blondi. ..men hon sover än….

Idag ska jag roa mej med detta

ca6bc-images

Massor av den sorten nu igen. Borde ha tvättat igår, men mamma o brorsan var hit en sväng. Inte såå länge. sen for jag o Jessica ut o gå med Blondi…

Vädret just nu

wpid-wp-1416204337111.jpeg

Inte såå varmt alltså. Jag sitter o fryser. Frös så jag lade på mej kläderna . Satt i pyjamas en stund då jag kom mej upp…

Fryser lite fortfarande..usch ja, denna vinter. Gillar inte vinter med kylan,mår sämre då. Snön är ju fin men jobbig! Och visst är det fint med det vita…

Jag idag

DSC_0343

Jeans  Kappahl,, tröja HM

Idag är det ju måndag o då är det dags för Metoject sprutan..sen blir det nog en promenad med Blondi också vid tillfälle 🙂

prevsig (1)

img_6062 (2)

4 reaktioner på ”Måndag nu igen!

    • Nej hördu..ganska lugnt här idag. Varit o handlat med mannen en sväng o nu håller jag på med det sista i tvätthögen 🙂
      En lugn kväll blir det här ! Vilken tur att ungdomarna tog bilen idag!
      Kram

      Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

