Godmorgon , det är Fredag igen!

googlad bild
Hoppas att ni har en bra morgon!
Här vaknade jag kvart före  7 idag..ingen av ungdomarna var vakna o båda börjar kl 8 på fredagarna denna period! Steg upp o var o väckte dem. De hann ju inte med bussen..den far 7.15….så Jessica tog Peugeot idag. I o för sej så slutar hon kl 13.40 så hon kommer hem runt 14 tiden idag..
Dagens väder
Vi var o handla maten igår …o sen åt vi lunch vid stadshotellet….sökte lampor att ha i ladugården. Men hittade inga. Får se om West Elektriska har el så beställer vi via nätet…! Försökte vara o ta ut mina Metojectsprutor, men jag får ut dem först idag för att få rabatten! Dom kostar runt 150€ för 4 st…med rabatten blir de runt 30€
Hemma vid 14 tiden..hämtade Andreas från bussen halv 4 , Jessica cyklade hem sin cykel…
Sen så smsade Cecilia att hon vill komma hem till ”Lillajul”, 1:a Adventshelgen. Men att hon inte har så mycket pengar. Lovade sätta in på hennes konto idag 🙂 Så hon kommer väl hem den 27 el 28 november….Jessica får hämta henne om jag inte är hemma.
Det var ju Bloggjulfesten då..
Funderar på vad jag ska sätta på mej då..det är Gala klädsel..
Nelly.com har en massa olika klänningar…
Gillar dessa

Eller så blir det en av dom jag har beställt från Cellbes , har ju en svart på kommande därifrån 🙂
Idag ska jag tvätta golvet o vika torra kläder…laga mat, det blir rökt fisk, potatis o sallad till lunch. Andreas ska hämtas vid halv 4 tiden…..
Sen senare ska jag till stan en sväng. Måste ju o ta ut Metoject sprutorna så jag har till måndagen…sen måste jag köpa strumpbyxor till imorgon. 
Vi ska ju på 50 årskalas efter kl 15..Bara jag o Mats. Det är en av mina klasskompisar från låg- o högstadiet som har kalas. Vi träffas regelbundet, så vi ska nog fara! Såg henne senast på min kusin A:s 50 årskalas i september…
Har gjort en julig header, men tror  att jag ska göra en ny, försökte sätta in den, men den såg lite malplacerad ut…ska kolla i helgen 🙂
I natt har jag haft jätteont i höger hands fingrar
Menade bli alldeles galen på värken……speciellt på långfingret!
Få se vad reumatologen säger om det…sen så jag nångång slipper till henne.
Hoppas att ni får en bra fredag!

4 reaktioner på ”Godmorgon , det är Fredag igen!

  1. God morgon jag vaknade också tidigt i dag men vilken snygg klänning är det gala gillar jag lång klänning 🙂 trist med värk o hoppas du får en skön fredag nytt inlägg på min blogg kram

    Evas blogg

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

