Så blir det i dag

Jaha, sitter med surfplattan nu….orkar inte framför datorn…
Lite skakig fortfarande, men nog ska det väl bli bra så småningom ska vi tro!

Grannen är här nu o sitter i köket o pratar med Mats..
Jag har tvättat klart för denna gång o tagit en promenad med Blondi

Jessica smsade att hon har fel mattebok…..å Andreas smsade om fel geografibok….så jag ska hämta dem från bussen o skjutsa hem Andreas. Hans en kompis ska komma hit idag efter skolan med traktorn….och jag o Jessica far o byter böckerna…
Vilket ju då betyder att jag måste vila en stund….

En helt annan sak nu..Varför kastar surfplattan ut mej från bloggen om jag försöker läsa min egen blogg? Har tänkt flytta bloggen till en ny plats här på blogspot…undras om den blir ok då? Eller måste jag flytta härifrän helt ? Men det blir sååå jobbigt o borde göra det med datorn!
Nu vila..

Ha en bra fortsättning på dagen

Kram

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

