Mitt i Veckan!

Hoppas att ni har en bra morgon!
Snart Àr det helg igen!
Veckorna gÄr ju i ett huj numera!
Jaha om vi skulle ta gĂ„rdagen dĂ„…..vaknade ju  med huvudvĂ€rk o ledvĂ€rk, funderade allvarligt pĂ„ att skippa vattengympan! Men jag for i alla fall pĂ„ den o det gick bra 🙂
Sen o köpa skolböckerna Ă„t ungdomarna som jag lovat…via Prisma o köpa dammsugarpĂ„sar samt Emotion efter shampoo……SĂ„ hade jag ocksĂ„ bestĂ€llt en julröd klĂ€nning frĂ„n Cellbes o den hĂ€mtade jag..nu velar jag mellan en svart el röd till Bloggjulfesten! Den svarta troligen pĂ„ 50  Ärskalaset pĂ„ lördagen
Bilder pÄ dem
Den svarta…
Den röda
Syns inte sĂ„Ă„ bra hĂ€r nu……
Sen sĂ„ trĂ€ffade jag vĂ€ninnan A . Hon o jag var pĂ„ BB pĂ„ samma gĂ„ng 1994 🙂 Trevligt att man hĂ„ller kontakten. Fick en blomma av henne till födelsedagen!
Drack en te o försökte Ă€ta en smörgĂ„s…gick inte sĂ„Ă„Ă„ bra…
Startade vid 15 tiden , skulle ju plocka upp ungdomarna vid halv 4 tiden dĂ„ dom kom med bussen. Det regnade hela dagen igĂ„r……
Kom hem o var jĂ€tteillamĂ„ende…blÀÀ, krĂ€ktes upp teet o smörgĂ„sen…sen direkt i sĂ€ng..huvudet vĂ€rkte som besatt samt lederna , lite feber fĂ„r jag alltid ocksĂ„…sĂ„ jag lĂ„g hela kvĂ€llen, var o duschade varmt. Men det gick inte om. VĂ€ninnan G ringde o skulle velat trĂ€ffas, men det gick inte heller. Vi mĂ„ste ta en annan gĂ„ng dĂ„….
SĂ„ nu har jag sovit rĂ€tt sĂ„ bra hela natten som tur Ă€r..lite yr dĂ„ jag vaknade vid 7 tiden…kunde dricka kaffe o ta mina mediciner….skjutsade ungdomarna med Peugeot…var o tankade den ocksĂ„….
Nu ska jag strax diska bort gÄrdagens disk..ingen hade ju gjort det.. SÄ Àr det dÄ mamma Àr i dÄligt skick..ingen gör ngt om jag inte sÀger till!
Dom ser det inte..om Cecilia skulle vara hemma skulle hon göra det Ätminstone!
Jag idag
Jeans Kappahl , tröja HM
BĂ€ttre idag som sagt 🙂
Det blir lax till lunch idag, med tillbehör
VĂ€dret
Och en bÀttre bild
Ännu ser jag inga lĂ€tta snöbyar….men det kan ju komma !
TvĂ€ttar klĂ€der idag..det tar inte slut…
Svag i kroppen kĂ€nner jag mej………
Ha en fin onsdag!

4 reaktioner pĂ„ ”Mitt i Veckan!

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

