Bloggjulfest o annat!

Godmorgon, godmorgon på er!
Hoppas att ni har en fin morgon..här ösregnar det just nu. Har skjutsat Jessica o Andreas till bussen. Dom börjar 9 p.g.a provveckan!
Var ju igår o fixade pass åt Jessica..tänk att passet kommer till R-kiosken nästa vecka! R-kiosken av  alla ställen alltså!  Nå hon får hämta det själv…hon är ju 18 år så ifall jag ska hämta  så måste hon göra en Fullmakt åt mej!
Sen via Halpa-Halli o köpa 2 tröjor åt Andreas…han var sur….skulle ha matteprov idag o ville hem.  Handlade ingen mat då alls..köpte en torkställning, hann inte o köpa dammsugarpåsar p.g.a av en sur son! Så vi for hem ….
Tjejträffen var jag på! Den 8 dec ska vi ut o äta till O´Learys 🙂
Mot kvällen var jag o handla lite mat samt till Kappahl…tog ut paketet från Cellbes…vilken fin klänning det var 🙂 Blir nog den på julfesten och på
Bloggjulfest14 🙂 
Bilde tagen från Tidstjuvens Blogg
För nu har jag anmält mej till det! Ska bli kul !
Samma dag har jag ”Mammografi” Allt kommer då man fyller 50….det vill säga alla undersökningar! Fick ju också Livmoderhalscancer undersökning. Dit ringde jag. Har ju varit till gynekologen i våras, så han sa att jag inte behöver fara på livmoderhalscancerundersökningen då det kommer…
Har vaknat med huvudvärk idag…..men menar mej nog på vattengympan om det inte blir värre. Till lunch blir det maletköttsoppa idag!
Ja o nyss ringde jag sjukhuset också Borde ju till reumatologen. Sköterskan jag pratade med sa att dte ser ut att bli i december! Hon hade tyvärr inget datum åt mej än. Jag sa att jag fått brev från LPA (som betalar min pension) om hur det blir efter 31 januari 2015. Så nu vet dom ju det där också! Lovade både ringa o skicka brev åt mej.
Såå bra det 🙂
Ha nu en fin dag!

8 reaktioner på ”Bloggjulfest o annat!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

