Så kom vi till tisdagen!

Hoppas att ni har en fin morgon!
Här är det mulet o runt + 3 grader
Ser ju ut som att det blir kyligare, vilket känns i mina leder. Har sovit rätt så dåligt i natt…vaknade vid 6 tiden då Jessica kom ner..hon hade jätteont i huvudet o var o kräktes. Verkar som migrän..känslig för ljust….så hon är hemma idag. Andreas for med mopeden till bussen. Han börjar kl 9 idag
Blondi sover
Har hunnit ut med henne redan!
Väninnan G ringde igår..vi ska träffas senare i veckan.Hon hade så mycket nu…Och så messade väninnan A att hon slutar först kl 15 idag…lite ändringar blev de ju för oss också. Mats har ärenden till stan. Han kommer med då jag far på vattengympan  idag.
Få se sen om jag hamnar o gå igen el om han hämtar. Han har ju ingen tid att passa idag…vi måste handla lite mat hit hem medsamma. Börjar har tomt i skåpen.
Idag ska jag laga makaronilåda eller lasagne till lunch tänkte jag. Men först av allt måste jag diska gårdagskvällens disk..massor av den sorten……
Håller på o fixar på en annan bloggsida nu,. Så kommer så småningom att flytta bloggen. Hoppas i alla fall att jag får med mej allt härifrån. Ni får addressen sen då jag har den klar. Det far nog en vecka än till det…..massor att fixa är det…Det är en helt ny sida….
Ska diska nu o sen sätta malet kött i hett vatten, så den  tinar upp..Andreas var så snäll o hämtade maletkött ur frysen 🙂
Sen borde jag har fått pensionen idag..ska betala räkningar också..tråkjobb..
Ha en fin tisdag alla!

6 reaktioner på ”Så kom vi till tisdagen!

  1. Spännande med ny sida. Här snöar det just nu, det kommer säkert inte att ligga kvar, men lite julkänsla får man och ljusare blir det iallafall. Var rädd om dig. Kram Annika

    Gilla

  2. Javist spännande med ny sida..en nyöppnad sådan. Fick inbjudan 🙂
    Här snöar det också just nu…ganska tungt att köra från stan faktiskt.Har ju varit på vattengympan samt o handla.
    Få se om snön ligger kvar..
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

