Sköna söndag här :)

Hej alla!
Hoppas att ni har en fin söndag. Här har det kommit snö i natt

Men det har regnat också…
Var nyss ut med. Blondi. O oj vad halt det var!
Vi har ätit o jag har diskat bort allt
Vi var till dansgalan igårkv . Det var inte så mycket folk. Endel kända var det nog.
Vi var inte så länge…runt 12 tiden var vi hemma..
Idag har jag sovit till nästan 9…har ju alltid mobilen på ljudlös på natten..såg en massa meddelanden. Blir väl träff med väninnan G ikväll el imorgonkv. Och så kanske träff med BB-väninnan A på tisdag efter vattengympan!
Skriver detta med surfplattan just nu, men fick byta till datorn…Blev inte till ngt med mina händer,…..

2 reaktioner på ”Sköna söndag här :)

  1. Här sägs det komma snö på torsdag. Jag vill inte ha snö. Väntar gärna ända tills den 23 om jag får bestämma men antar att det där bara är önsketänkande. Fast för ngt år sen så tror jag att vi gick vid havet den 22 och då hade inte snön kommit ännu.

    Fint blir det så klart, ser fint ut på din bild, och ljusare men som sagt det får gärna vänta ett tag till…

    Trevlig kväll!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

