Uppe med tuppen!

Ja idag uppe med tuppen! Alla 3 tonåringarna uppe kl 6!
Dags att fara o mjölka korna, vi har ju ingen avbytare i helgen ;(Nu är dom så trötta alla 3 o jag har så ont…bläää…jobbigt värre är det;(

Idag blir det köttbullar o potatismos till lunch. Tonåringarna måste nog hjälpa med det då…Eller så makaronilåda, ja det tror jag att det blir. Enkelt att laga 🙂

Ser annars ut som en lugn dag..tur att jag inte behöver o handla åtminstone…det gjorde vi ju igår så….kläder måste väl vikas el så inte…
A var nyss o sa att han behöver mera tröjor, han växer så det knakar;) Få se efter lunchen då, om jag orkar….

Vet ej än hur det blir med kvällen, om vi far ut o äta..borde väl vila mej i så fall. Ska meila väninnan G el skicka sms…..om dom skulle komma med…trevligt i så fall:)

Ha en härlig lördag!

4 reaktioner på ”Uppe med tuppen!

  1. Hej Paula.
    Jag gör nog en ny header åt dig som inte är så stor…Lägger in den i min blogg sen.
    Kan inte läsa hela din blogg för ”vädret i Esse” ligger i vägen.
    Men hoppas du får en bra dag.
    kram!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

