Fixat om lite…..

Som ni sÀkert mÀrker sÄ har jag fixat om hÀr pÄ bloggen nu..fÄ se nu hur lÀnge den ser ut sÄhÀr dÄ:)
MÄr en aning bÀttre, men inte bra ;(
Var ju o trĂ€ffade G pĂ„ kafe, men jag orkade inte med till Karleby idag…Ă€r sĂ„ slut, sĂ„ slut….Har lagat lunch, det blev potatis, köttbiff o sĂ„s samt sallad. I morgon tĂ€nkte jag laga ugnskorv o potatismos o sen mĂ„ste vi nog o handla lite mat….tur att tonĂ„ringarna Ă€r hemma sĂ„ de kan hjĂ€lpa till…

Nu blev jag sĂ„ sugen pĂ„…

Men inte Ă„ker jag ivĂ€g till byn o köpa nĂ„got, fastĂ€n jag skulle vilja ha 🙂
FĂ„ se i morgon dĂ„ jag far o handla …..om jag kan hĂ„lla mej…Har ju en liten godisstrejk nu pĂ„ gĂ„ng:)Hur lĂ€nge den nu hĂ„ller;)

Är Ă€ven sugen pĂ„ den nya bilen som jag skrivit om…erbjudandet gĂ€ller till den 2 april. Jag o G ska en svĂ€ng till Karleby i nĂ€sta vecka igen. Hon ska o kolla bilar denna gĂ„ng..Vi ska fara o se Citroenbilar..

Har tumlat alla vĂ„ta klĂ€der nu, sĂ„ jag vĂ€ntar pĂ„ att tonĂ„ringarna ska hĂ€mta dem dĂ„ de kommer hem…orkar inte bĂ€ra upp frĂ„n kĂ€llaren…

Planen Ă€r lite att i morgon ska vi ut o Ă€ta med G o hennes man M. Inte sĂ€kert Ă€n, beror ju pĂ„ hur jag mĂ„r ocksĂ„.Vi ska höras imorgon dĂ„…

I nĂ€sta vecka har vi bĂ„da ledigt frĂ„n ladugĂ„rden. Jag Ă€r sĂ„ sugen pĂ„ att fara nĂ„nstans. SĂ„g nĂ€mligen ett erbj för hela familjen pĂ„ hotell, men frukost, lunch , middag o Gocart körning. TĂ€nkte pĂ„ nĂ€sta helg sĂ„ tonĂ„ringarna kan komma med…..ska kika lite pĂ„ nĂ€tet nu…

Ha en bra fortsÀttning pÄ fredagen!

4 reaktioner pĂ„ ”Fixat om lite…..

  1. Blommigt och fint hĂ€r inne,ute Ă€r det mindre vĂ„rkĂ€nsla,kalla vindar idag och grĂ„mulet. Hoppas du hittar nĂ„nting bra som ni kan Ă„ka pĂ„, det vore vĂ€l roligt…
    Kram och ha en fin fredag♄

    Gilla

  2. Men guuuu vad jag blev sugen pÄ choklad nurÄ.
    Blir ju helt klart att handla hem det till ikvÀll.
    Ha en fortsatt skön Fredag.
    Kram

    Gilla

  3. Inte kul att kĂ€nna sig sĂ„ slut… Det Ă€r hemskt att sĂ„ mĂ„nga gör det. Fy. Ja, choklad Ă€r inte fel. Men min plĂ„nbok tillĂ„ter inte det i helgen. Har jag tur sĂ„ hittar jag nĂ„gon dammig pralin frĂ„n i julas…
    LÀt mysigt angÄende nÀsta helg. Man behöver komma bort lite. För att tanka upp sig.
    Ha en bra kvÀll!
    Kramis

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

