Blää…..men det är..

Äntligen fredag!

Men jag mår inte så bra idag ;( Har så ont, så ont….
Igår så städade jag samt sydde en av M:s halare o A:s pyjamasbyxor….det passar inte alls alltså för mina händer! Och så var jag o handla mat samt vattengympa. Det var ju kul, vattengympan:)

Men borde inte ha sytt ngt alls, jag tror att det är därför  jag har så ont ;( Har ännu 2 ladugårdshalare att byta dragkedja i, vem ska göra det tro?

Nu ska jag åka iväg o träff väninnan G vid kafet i byn ! Hon ringde nyss så. Hon ska till Karleby, men jag vet ej om jag far med….orkar knappast….

Borde i alla fall o handla lite mera, men far i morgon då tonåringarna kan komma med. Orkar inte idag;( Usch, vad man kan bli irriterad på denna värk…

Kvällen ser så lugn ut, inget planerat…

Frågade av M vem ska mjölka i helgen, då vi inte har nån avbytare. Än vet vi inte, jag blir ju så sjuk då jag mjölkar……Kanske M gör det då…el om flickorna kan göra det, men då måste jag vara med…

Återkommer senare!

6 reaktioner på ”Blää…..men det är..

  1. Men usch vad jobbigt med värk va…har samma sak själv fast på annat sätt.
    Det här med bakgrunderna och hur man ändrar det…
    Du går in på din design sida…där har du Malldesigner till vänster i verktygsfältet för blogger. Klicka där och sen väljer du bakgrund som kommer upp. Där kan du ta bort ditt niuvarande tema och välja till från dina egna mappar genom att klicka på överför bild som kommer upp när du först klickar på en lilla rutan som visar din sida. Sen väljer du rulla med sida eller inte, genom att klicka i den lilla rutan med bocken. Sen för att välja hur själva sidan ska se ut med textfärg bloggbakgrund,avskiljare etc. väljer du på avancerat. Hoppas du förstod det här.annars är det bara att hojta till. Finns en mer utförlig förklaring på min blogg under knappen ”bakgrunder” i höger sidfält.
    Kram och ha en så fin dag du bara kan.

    Gilla

  2. Förlåt Paula..ajg skrev fel..du ska kicka på blogghjälpenknappen …där hittar du mina enklare tips om att ändra…har även lagt in repris så du hittar nu direkt i min blogg.
    kram.

    Gilla

  3. Uch o fy för denna eviga värk du har. Förstår de är svårt att låta bli att göra saker, ibland bara måste man o sen får man lida..så orättvist.

    Hoppas dagen och fikan med väninnan blir toppen.

    Kramiz

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

