Godmorgon!

Jaha, idag uppe tidigt..C skulle skjutsas till bussen som for nyss….A ska snart fara med cykeln o J ska skjutsas också. Till saken hör att flickornas  cyklar är vid vägen…..

Jag har rätt så ont nu….hamnade o föra ut slaskämbaret också o hade såå ont i händerna. Men vad kan man, bara att göra det också..tårarna började ju rinna då igen. Gjorde så ont, så ont…
Bättre nu…..

Tur att jag inte behöver köra bilen till Karleby..

Hit ska vi ju. Alltså Karleby…ca 30 km…
Vi bor strax under Karleby, i Pedersöre. Närmsta staden är Jakobstad, ca 20 km.Jag o G ska träffas kl 10 idag. Vet inte alls vilken tid vi är tillbaka.

Borde kanske fixa till mej, men jag ska först köra J till bussen…hinner nog senare:)

Vädret är lite soligt, -2 grader….ser ut att bli en solig dag! Vad är bättre än det?

Ha en mysig dag alla!

8 reaktioner på ”Godmorgon!

  1. Ja denna eviga värk.
    Jag vaknade med migrän igen.
    Och ont i hela kroppen…men det är bara att bita ihop och försöka ändå.
    Hoppas du slipper ha alltför ont idag i alla fall.
    Ha en trevlig tur.
    Kram

    Gilla

  2. Morron. Jag skulle skriva svar till dig på min blogg men det vill bara inte.
    Angående picnic…. du går in till deras startsida, där står det kollage … gå in på det , till vänster ser du olika rut mallar som du kan välja på . sen överför du foton från din data som du vill använda. . de lagrasa nere på sidan… sen drar du bilden till en kollage ruta. När du har hela kollaget färdigt så kan du spara och dela, står det… och spara det i en mapp på din data.
    Du kan få det på svenska …. detta picnic avsutar sin verksamhet 19 april, så du vet.
    Ha en bra dag, Kram

    Gilla

  3. Godmorgon på dig bästa du, ville bara titta in här på din fantastiska blogg och önska dig en trevlig och bra dag..
    Stor kram till dig
    // Maria

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

