Bilar & Annat

Nu har vi kommit hem frĂ„n Karleby. Hade en vĂ€ldigt slapp dag…..:) KUL!
Först o Àta gott sen o kolla lite klÀder:) Blev strumpor Ät A, han behöver mera av den sorten. Köpte inget annat.
Var o provkörde bilen pĂ„ fotot ovanför 🙂 KĂ€ndes sĂ„ bra…den var vit, men ifall jag köper den ska den vara svart!  VILL HA!
Men det blir knappast nĂ„n bil nu..ska ju ha en laptop i stĂ€llet….

Var sen o sĂ„g pĂ„ datorer o mobiler…..Jag vill ju ha en laptop o J behöver en ny mobil! Men det blev inget Ă€n, vĂ€ntar ju pĂ„ pengar frĂ„n LPA…!
SĂ„ smĂ„ningom kommer det vĂ€l….

Snart dyker alla tonĂ„ringarna upp…vilket liv det blir dĂ„;(

Ja o sÄklart har jag sÄ ont i benen , ryggen o hÀnderna ;(

Solen den skiner för fullt idag ocksÄ!

Hoppas att ni alla haft en bra dag hittills!

5 reaktioner pĂ„ ”Bilar & Annat

  1. Visst Àr det hÀrligt med vÄren i antÄgande. Jag har tvÄ laptoppar och en stationÀr dator och jag kommer inte att köpa en laptop till nÀr mina gÄr sönder. Deras cd-lÀsare gÄr ofta sönder och hÄller inte lÀnge Àr min erfarenhet. StationÀra datorer hÄller lÀngre.
    Kram

    Gilla

  2. Roliga shoppingprylar,lite vĂ€l dyrt kanske. Men en ny bil kan ju vara behövligt ibland…
    HÀrligt med vÄrsolen, man blir liksom lite gladare,
    Kram vÀnnen*

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

