Ny vecka!

Jaha, en ny vecka 🙂 Med nya möjligheter!
Solen den skiner idag o de har lovat rĂ€tt sĂ„ varmt 😉 Me like:)

Ungdomarna har farit till skolan o M Ă€r i ladugĂ„rden. Avbytaren for nyss. Blondi Ă€r fast dĂ€rute nu . Hon Ă€r en aning sur, men det Ă€r ju sĂ„ varmt nu sĂ„….

Diskmaskinen gĂ„r o sĂ„ tvĂ€ttar jag klĂ€der Ă€n…orkade inte allt igĂ„r, var sĂ„ slut o hade ont. Har inte sĂ„ sovit sĂ„ bra i natt, svĂ„rt att vakna i morse..!Styv i ryggen o sjuka hĂ€nder..;(

Har fĂ„tt meil om Töj & Streck kursen. Den Ă€r inhiberad. Men dom föreslog en rygg o nackgympakurs i stĂ€llet. Börjar den 20.3 kl 17-18.Den ska jag fara pĂ„ ! 60€ för 8 ggr….Inte sĂ„ farligt dyrt…Vattengympan Ă€r dyrare….NĂ„ja, det ska bli intressant!

SĂ„ ha jag tagit en dusch ocksĂ„! Ska ju vara hos lĂ€karen kl 11. Ska ocksĂ„ till apoteket o till bokföringsbyrĂ„n…lunchen blir senĂ€re idag o vad ska jag laga dĂ„ som gĂ„r fort?Borde kanske handla ocksĂ„. Och man vet ju inte om lĂ€karen Ă€r sen….nĂ„ja, vi fĂ„r se…

Blir ju ingen trĂ€ff med kusin A ikv. Har inget hört Ă€n om hur det gĂ„r för faster E…..Mycket att tĂ€nka pĂ„….

Annars sĂ„ Ă€r jag pĂ„ bĂ€ttre humör idag! VĂ€dret Ă€r ju sĂ„ fint 🙂

2 reaktioner pĂ„ ”Ny vecka!

  1. Aj aj det mĂ„ste göra ont, jag avskyr sprutor …:( hĂ€r Ă€r oxĂ„ vĂ€dret ok idag Ă€nnu..hoppas det gĂ„r bra för dig vĂ€nnen Ă„ kram

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

