Allt möjligt nu…

Det är så härligt därute nu! Riktigt varma vindar o klarblå himmel 🙂

Jag har nu varit till läkaren för cortisonsprutorna. Det gör inte ont, tycker jag. Har ju annars också värk, så jag är så van…Han skulle skrivit sjukledigt, men jag har ju ända till den 31 maj nu…

Sen for jag till bokföringsbyrån med Januari månads kontoutdrag. Fick med mej en massa mappar. De var fjolårets bokföring….

Så till apoteket, tog ut mediciner för 56€! Metojectsprutor 4 st, blodtrycksmedicin Seloken, Panadol Extend värkmedicin, magmedicin Nexium…puh,puh…..Var även o handlade lite. M ringde o kollade var jag var. Och vi bestämde oss att fara o äta lunch. Kom hem ca 2 timmar sen. Har sprutat Metoject nu…Samt druckit kaffe…

Har varit in på picnik.com nu. Men dom ska ju stänga! Var kan man redigera sina bilder då då? Tips någon???

Vilken tur att tonåringarna har farit med cyklar i morse 😉 Så behöver jag inte hämta…orkar inte, blev så trött nu….

C skulle vilja o se


Filmen börjar kl 18. Antar att J & A vill o se den också. Vi ska se nu om det blir av. Gissar på att M ska o träna ikväll. Hade egentligen tänkt med. Funderade att fara till simhallen. I den varmare bassängen  o bubbelpoolen o sen bastun. Men han far ju fler gånger 🙂

Imorgon blir det att fara o laga passet åt C har jag tänkt…vi får se nu. Ska träffa G före har vi planerat:) Vi ska höras ikv….

Ha en härlig fortsättning på dagen!

7 reaktioner på ”Allt möjligt nu…

  1. Jag såg att picnick ska stänga,synd för alla som använder det. Man kan ju testa pixlr.com och se hur det är.
    Skönt om ni också får varmare väder, och att ungdomarna kan börja cykla.
    Nu hoppas vi att våren får fortsätta..
    Kramen**

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

