Skitvärk!!!!

Här är det en lugn dag idag 🙂 Riktigt skönt är det, inga måsten alls!
Lagade lax till mat idag…sen så vilade jag en stund, nästan sov. Väninnan G ringde för att kolla hur jag mår o om jag skulle med till Vasa på måndag. Skulle vilja, men jag har läkaren kl 11 då o så ska jag o träffa min kusin A till stan också på kvällen. Borde fara med C o laga passet, men tar det tisdag…

G frågade också om vi skulle komma med ut o äta ikväll. Men jag sa att jag ska prata med M då vi dricker kaffe. Nå, gjorde det då. Men så beslutade vi att vi far nästa lördag. Jag har sovit så dåligt i natt o har sån värk ..;( Jag har messat G om det.

Nu har jag varit ut gå en sväng…jättehärligt därute! +5 grader har vi nu o snön smälter för fullt. Det är halt på sina ställen, så man går o spänner sej….så nu har jag så sjuka ben , rygg o händer ;(

Ungdomarna är lite utspridda nu också. Och inte så mycket ljud för sej heller. M for nånstans med traktorn, mötte honom då jag var o gå….

Ha en fortsatt mysig lördag!

3 reaktioner på ”Skitvärk!!!!

  1. Det har verkligen varit ett underbart väder här också idag. Och snön smälter så det bara forsar. Tråkigt att du har sådan värk. Hoppas det blir bättre. Ha en fin kväll. Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

