Det är FREDAG!!!

Idag är det Fredag igen! Veckorna går i ett huj alltså…Snart är det ju påsk!!! Har ändrat om lite på bloggen igen…påskigare 😉
Ungdomarna har farit till bussarna med cyklarna. Kan tänka mej att det är rätt så halt därute. Vi har -3 grader nu o mulet väder. Ingen snö än, men det kan komma..M är i ladugården. Jag är piggare idag. HAr sovit så bra i natt 😉

Håller på med klädtvätten nu igen ;( Och så har jag vikt torra kläderna. Har igång diskmaskinen också. Som vanligt massor att göra på en gård, tur att jag inte ska o mjölka åtminstone! Jag behöver nog ha denhär sjukskrivningen så långt som det är skrivet, till den 31 maj! Skull inte alls klara av mjölkningen. Kommer nog inte att kunna vara o mjölka mera. Vi funderar lite på mjölkningsroboten….men inget klart än. Det är en så stor investering….Få se nu, el så säljer vi bort alla kossor!

Var nog så trött o slut igårkv. Men jag for nog på vattengympan. Det var kul som vanligt:)

Blev inte av att fara på kafe sen efteråt….en annan gång då 🙂 Fick tillbaka mitt guldhalsband som jag glömde där sist jag var 🙂 Det var ju bra! Kom hem efter kl 20 o det kändes så skönt i kroppen , så jag sov som en stock;) Hade så svårt att vakna….tur att C for med cykeln!
Men i alla fall så har jag så ont, så ont…ryggen är styv ;(

Jag ska hämta C från gymnasiet kl 13.40. Vi ska till stan på ärenden. Ska o ta passfoton av C till körkortet & passet. Ska även till polisen o söka pass åt henne. Hon ska ju till Polen i slutet av april, precis den veckan som hon fyller 18 år. Så får fira henne efteråt:) Blir också till att handla maten till helgen. Ja o så ska ju C:s engelskabok hämtas från bokhandeln. Sen måste vi ta hem C:s cykel från vägen. Dom andra får cykla hem då dom slutar…..

I morgonkv så far vi kanske ut en sväng, ej säkert än. Det är blueskväll vid stadshotellet o så har dom en Elviskopia från Sverige i en stad nära oss. Vilket ska man fara på ? Ja det ser vi sen. Beror ju på hur jag mår också. Jag får ju sova länge i morgon. Ungdomarna ska ju inte iväg till bussarna!

Nu ska jag läsa er 😉

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

