Nu Ă€r det klart!

Äntligen stĂ€dat klart! Bravo mej 😉 Vilade mej mellan varven , sĂ„ det gick…! Messade Ă„t M att jag inte skulle orka laga mat…hade (har) sĂ„ ont ;(  DĂ„ han kom hem sĂ„ for vi o Ă€ta lunch 🙂  Dagen till Ă€ra:)

Har nyligen hÀmtat hem ungdomarna. I morgon fÄr dom cykla, tror jag. FastÀn det beror ju pÄ vÀdret!

Fortfarande igen sol hĂ€r, vĂ€ldigt mulen himmel! Det Ă€r -1,2 grader dĂ€rute nu. FĂ„ se om det snöar i morgon dĂ„;( NĂ„ja, vi fĂ„r se….

Jag Àr rÀtt sÄ trött o slut nu, dÄ jag har stigit upp sÄ tidigt i morse. Och hade ju sovit sÄ dÄligt, dÄ det blÄste sÄ i natt. Och sÄ har jag ju visat avbytaren ocksÄ o sen började jag stÀda, dock inte övervÄningen.  Det fÄr ungdomarna göra pÄ lördagen o söndagen!

Ska nog försöka orka pĂ„ vattengympan ikvĂ€ll! Brukar ju piggna till dĂ„ o sĂ„ mĂ„r jag sĂ„ bra i kroppen efterĂ„t 🙂 Chattade med syrran o vi ska o dricka kaffe till ett kafe eferĂ„t:) För att fira kvinnodagen. Och sĂ„ lovade jag M att fara  o köpa ngt Ă„t honom. TĂ€nkte mej att hinna före vattengympan 🙂

Nu har flickorna hĂ€mtat upp torra klĂ€der….vem ska vika dem? Tror det fĂ„r vĂ€nta tills i morgon! Orkar inte idag…har sĂ„ ont, sĂ„ ont….blÀÀ….

Denna veckan har jag haft en massa program varje dag hittills. Vet ej om det blir av att fara o hĂ€lsa pĂ„ mamma o brorsan pĂ„ söndag. Borde vila ocksĂ„ en dag…

I nsÀta vecka ser det lugnare ut. PÄ mÄndag ska jag till lÀkaren kl 11 för att fÄ cortisonsprutor i fingrarna. PÄ kvÀllen dÄ ska jag o hÀlsa pÄ kusin A i stan.
Sen vad jag vet sĂ„ har jag vattengympan torsdag dĂ„. Hoppas att det inte kommer ngt annat! I o för sej borde jag ringa arbetskraftsbyrĂ„n ocksĂ„…..det tar jag mĂ„ el tis. Orkar inte denna vecka….

Hoppas att ni alla har en bra kvÀll!

2 reaktioner pĂ„ ”Nu Ă€r det klart!

  1. Vad DUKTIG du har varit idag som stĂ€dat 🙂

    Gott med ute lunch 🙂
    Hoppas du orkade med vattengympan, fĂ„r sova gott inatt & vaknar och mĂ„r bra imorgon 🙂
    Kram

    Gilla

  2. Vattengympa Àr alltid skönt om man har jobbigt och ont. Jag tycker man blir mer avslappnad sen,sÄ kanske du sover bÀttre i natt..
    Kram vÀnnen**

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

