Kvinnodagen & Torsdag ;)

Morn, morn, idag är det torsdag o så är det också kvinnodagen 😉

Har sovit så jättedåligt i natt;( Det har blåst så ordentligt o det gör det fortfarande! Värk i händer o rygg..blää…

Igårkv var jag ju på föräldramöte, hade ingen lust men det gick nog bra:) Hade mobilen på ljudlös o sen då mötet var slut, såg jag att jag hade ett missat samtal från okänt nummer! Ringde upp numret. Det var avbytaren, som enligt mej skulle komma först på måndag, men hon sa att hon kommer idag då. Saken klar o så jag kom hem så kollade jag min e-mail. Och det var som hon sa, hon ska vara 8-16 mars här.
Så jag steg upp efter kl 5 i morse. Avbytaren kom kl 6.
Har varit o visat henne samt skjutsat ungdomarna till bussarna. M for nu på möte o jag är allena här nu. Jag lade ut mattorna o så har jag torkat lite damm också. Ska senare fråga svärmor om hon tvättar våra fönster före påsk.
Borde börja med dammsugning av golven..tråkjobb 😦
Orkar ju inte allt på en gång , vilar nu….

Kan upplysa er om att chokladen var så god, så god 🙂 Smusslar med den så ingen annan tar av den. Fast jag tror att jag får ha den ifred, ingen annan gillar salt lakrits 😉

Idag blir det troligen köttfärsbiffar o potatis, sås, sallad till lunch Men vi äter efter kl 12 idag. Jag frågade nog av M om vi skulle fara o äta lunch ute…nåja, han messar om det senare, sa han;)

Vädret idag då? Ingen sol idag, mulet väder -4 grader. Dom har lovat snö i morgon;( Jag vill ha vår nu alltså!

Ikväll är det vattengympan 😉 Jag ska nog fara , var ju inte i förra veckan då jag var så förkyld. Chattade med syrran tidigare idag o hon ska också 😉 Ska bli så KUL!!!

Nu ska jag läsa er andra o surfa runt lite 😉

5 reaktioner på ”Kvinnodagen & Torsdag ;)

  1. Jaha ja, de e vår dag idag:)
    Här blåste de bra igår men idag har vinden sinat, någon snö har vi inte heller fått som jag läst att de kommit här o där i landet. Vi har ganska fint idag.

    Kramiz

    Gilla

  2. Vad bra att svärmor kan hjälpa dig putsa fönstren 🙂 Hos oss är det makens jobb, jag kan inte längre..

    Önskar dej en riktigt fin torsdag!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

