Morning alla!

Solig morgon 🙂
Inte lika kallt som igĂ„r, endast ”-12”  ….Kyligt, men det blir varmare sĂ„ smĂ„tt….:)

Har sovit bĂ€ttre i natt som tur Ă€r. SĂ„ har jag skjutsat ungdomarna till bussarna. C har jĂ€ttemycket nu….pĂ„ fredag ska vi o ta passfotona till bĂ„de körkortet o passet. Hinner kanske o fixa passet dĂ„, hon slutar 13.40..

MĂ„r sidĂ„dĂ€r idag, lite illamĂ„ende men det ska nog gĂ„ bra i allafall:) MĂ„ste ju tĂ€nka positivt 😉 M tyckte att jag sĂ„g blek ut….
HÄller pÄ med lite klÀdtvÀtt o sÄ blir det Janssons Frestelse till lunch. Efter lunchen ska jag Äka in till stan o handla mat. Börjar ha tomt i skÄpen ! SÄ mÄste jag till bokhandeln o köpa nya böcker Ät C, det Àr ny period nu!

IkvĂ€ll Ă€r det förĂ€ldramöte i högstadiet för sjuornas förĂ€ldrar kl 19. Det ska diskuteras om tillvals Ă€mnen till Ă„ttan. Kusin A messade nu pĂ„ morgonen att vi trĂ€ffas kvart före pĂ„ parkeringen. Hennes son J gĂ„r ocksĂ„ pĂ„ sjuan, som vĂ„r A. Dom Ă€r kompisar i skolan(smĂ„kusiner). Troligen ska kusin A o hennes man skiljas……hon bor i stan o jag ska dit pĂ„ mĂ„ndagkv o hĂ€lsa pĂ„…SĂ„nt Ă€r livet…

Imorgon Ă€r det vattengymppan 😉 Ska nog fara. Jag Ă€r lite förkyld, men inte alls som i förra veckan….

Jag har rÀtt sÄ mycket vÀrk nu, sÄ det Àr tur att jag inte behöver till ladugÄrden o mjölka korna! Har sÄ styv rygg för att inte tala om hÀnderna ;(
Reumasköterskan föreslog i mĂ„ndags att lĂ€karen kunde spruta cortisonsprutor. Tog inte tiden, men jag har meilat Ă„t henne att jag tar tiden. Än har jag inte hört ngt…Men sĂ€kert snart sĂ„…!

Idag ska jag köpa tulpaner! Det Àr vÄr!!!!
Camilla firar   3 Ă„r pĂ„ bloggen                   http://cammo69.blogspot.com/  ! Jag deltar i tĂ€vlingen 😉 Gör det du ocksĂ„!

7 reaktioner pĂ„ ”Morning alla!

  1. Gud sÄ besvÀrligt du verkar att ha det med vÀrken. Stackars dig.
    Men det Ă€r kul att du Ă€r men i min lilla tĂ€vling 🙂
    Kram!

    Gilla

  2. usch med din vĂ€rk, men du Ă€r en stark kvinna Paula och det Ă€r bra att vara 🙂 8 april Ă€r det er pĂ„sk som ni firar? vi har ju afton 7 april 🙂 ha en super fin dag kram pĂ„ dig

    Gilla

  3. Denna elÀndiga vÀrk:(
    God morgon förresten eller nja förmiddag fÄr jag vÀl sÀga:)

    HÀr var vi nere pÄ minus -13 i natt,,grrrr, men nu skiner solen o det Àr betydligt varmare.

    Kramiz

    Gilla

  4. Du har jobbiga dagar med vÀrken men kÀmpar pÄ i alla fall. Sol och blÄst har vi,men inte lika kallt som ni tack och lov,
    Kram och ha en fin dag♄

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

