Lite bilder & Annat trams

Först Blondi , sen vårt hus o sist den nya svarta tröjan jag köpte i Karleby. Har en beige också. Den hade jag på mej igår!

Det var jättefint väder då jag var ut o gå en sväng 🙂 Solen skiner o det är rätt så varmt nu….och det är bara början av Mars nu! Jättehalt var det också ;(

Här kommer foton på cd:n  som jag köpte igår;

M for o jobba i ladugården nu. Ungdomarna ser på tv. Allt är så lugnt här nu 🙂 Lite gnäll om att få vara vid datorn. Tyvärr så har vi ju bara en, men har funderat på att skaffa en till snart. Det börjar vara så mycket här på denna så….Tror att jag ska köpa en då jag får mera sjukdagpenning 🙂 Borde få ink vecka el därpå följande.

Ikv blir det lugnt här hos oss. Jag ska kurera min förkylning resten av dagen. Kanhända hämtas ngt att äta ikv….

Imorgon ska jag fota rätt så mycket 🙂 Visar senare i veckan….ska fota på tisdagen också!

Ha en fortsatt mysig söndag!

9 reaktioner på ”Lite bilder & Annat trams

  1. Roligt att se bilder på hur ni bor! Hoppas dom kan ge förslag på något roligt jobb som du skulle kunna klara av att sköta trots reumatismen, men det kan ju inte vara lätt.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

