Godmorgon alla!

Idag ser det ut att bli en solig dag till 🙂 Men det var -15 grader då vi steg upp !! M har farit till ladugården o J ser på tv. Hon ska till kyrkan idag…

Vi var ju till O´Learys igår kväll. Åt grillad lax, här kommer en bild som jag tog från nätet..

Gott var det 🙂 Det är jättegod mat vid O`Learys alltså:)
Hade på mej svarta skin imitation byxor, beige tröja o en svart kofta…svarta stövlar. Tog tyvärr inget foto….
Vi var inte så länge, jag var så snuvig så…blää…
Alla 3 ungdomarna var vakna då vi kom hem. Blondi var så orolig så M lade  henne i trappan o sova. Hon kom in sen då M steg upp…Och så har hon skitit på trappan där ;( Skit också!!!! Får tvätta mattan i maskinen……Nu ligger hon o sover i vardagsrummet….

Nu är avbytaren sista dagen. I morgon kommer en kvinna som varit här tidigare. Så det är tur att jag inte behöver vara där annat än o berätta vilka som ska mjölkas skilt o om det finns kalvar att ge mjölk åt .
Så ska jag till laboratoriet i morgon o sen till reumasköterskan kl 10. Efter det o prata om omskolning. Däremellan o visa upp mej till sjukhuset om dom kan ge dropp på tisdagen. Sen träffa G på lunchställe.
På kvällen ska jag träffa kusin A 🙂 Kul :))) Vi ska fara o äta är det tänkt 🙂 Jag ska ringa senare i morgon..

Idag blir det inte av att fara till mammas som det var tänkt. Jag är så förkyld , så bäst att inte fara dit o smitta ner dem… Kanske nästa helg om jag orkar…Vi får se. Brorsan är sjukskriven till den 13 mars. Han blev ju akutopererad i onsdags….för blindtarmen.

Så har jag u värk också ;( Inte kul med sjuka händer o styv rygg:( Hade nyss så svårt att klä på mej då jag skulle skjutsa J till kyrkan….

Det är tänkt att ungdomarna ska cykla fr.o.m i morgon. Skolan börjar på nytt efter sportlovet i morgon . Lite halt är det den första biten av vägen, ska fota idag om jag far ut en sväng. Asfalterade vägen är nästan barmark….

Hoppas att ni alla får en skön söndag!

5 reaktioner på ”Godmorgon alla!

  1. Här skiner solen för fulla muggar idag 🙂

    Mysigt att gå ut och äta, jag och gubben var på Thai resturang i går och åt underbar mat 🙂
    Ha en fin dag kära vän!
    Kramen♥

    Gilla

  2. Grillad lax – åh vad gott!

    SV:

    Jasså ja, så den är ett nytt fynd. Härligt!

    Så ni har flera bilar? Vilken lyx. Jag har inte körkort ens, däremot en imponerande silverfärgad damcykel. Fina grejer må du tro! 😉

    Ha en skön söndag!

    Kram!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

