Fredag idag :)

Fredag idag 🙂

Har stigit upp en stund sen:) Ska snart ställa mej i ordning, det är dags för reumamedicin som dropp idag kl 10. Ska via affären o köpa en tidning att läsa där…
Jag är ganska förkyld, men jag hoppas att dom kan ge droppet ändå. Far dit till kl 10, så får vi se vad dom säger.

M ska o se på en nybyggd robotladugård idag. Jag skulle vilja med, men det går ju inte ;( Ungdomarna ska vara ensamma hemma idag. Det ska nog gå bra. Jag kommer hem vid 13 tiden.  C har lovat laga spagetti o malenköttsås….

Igårkv så regnade det här 🙂 Då tänkte man ju att det blir ju våååår 🙂 Idag var det jättehalt då jag hämtade tidningen! Och nu kommer det lite snöflingor..inte mycket +2 grader har vi 🙂 Våren kommer så sakteliga 🙂 Men de har lovat kalla nätter nu….så brukar det ju vara i mars….

Ikv blir det mestadels lugn o ro hos oss, jag mår ju inte så bra efter droppet….I morgon ska vi åka in till stan o handla mat till helgen. Inget planerat har vi denna helg!

3 reaktioner på ”Fredag idag :)

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

