Blev inget…

Jaha, det blev inget dropp idag p.g.a att jag Àr sÄ förkyld ;( LÀkaren var o se pÄ mej ocksÄ o hon tyckte att dom inte skulle sÀtta droppet.. Fick ny tid till tisdagen den 6 mars dÄ. Hoppas att jag Àr bÀttre dÄ !
Labben mÄndagmorgon. DÄ ska jag kl 10 till reumasköterskan o sen o prata om omskolningen. NÄnstans Àven dÀremellan ska jag trÀffa G . DÀremellan ska jag hinna in till sjukhuset o visa upp mej , sÄ dom ser hur förkyld jag Àr. Medicinen kan göra att jag blir i sÀmre skick med förkylningen. Ingen feber har jag heller, hoppas att den hÄller sej borta.
SÄ dÄ var det bara att komma hem tillbaks. C hade lagat mat som tur var.
M for o se robotladugÄrden.

SÄ kom vi pÄ att fara till Karleby för att byta C: s byxor. Det blir ju inte av att fara pÄ tisdag dÄ det Àr tÀnkt att jag ska ha droppet.
M hade tagit Citroen sĂ„ vi for med Peugeot….Gick lite sĂ„dĂ€r. Jeansen var ju frĂ„n Gina Tricot, C for dit med dem. Jag for till H M. De andra var utspridda lite överallt. Bra med mobiler 🙂
C ringde o frÄgade var jag var. Hon kom till HM o var sur:( Dom ville inte byta jeansen för att alla lapparna var borta, men dom (lapparna) var nog med samt kvittot. Jag for dit o var lite allmÀnt sur över att vi inte kunde fÄ byta. Jeansen var ju inte ens anvÀnda! BitrÀdet tjafsade rÀtt sÄ mycket om det. DÄ frÄgade jag efter deras chefs telefonnummer. Och jag sa att jag ringer till alla tidningar! DÄ gick hon med pÄ att vi fick byta! Vilken dÄlig stil alltsÄ!!!! I alla andra affÀrer gÄr det att byta Àven ifall lapparna Àr borta, men med! Och kvittot ocksÄ!

NĂ„ja, allt gick ju bra i alla fall! Var pĂ„ kaffe o sen köpte jag 2 cd skivor. Velade mellan Rod  Stewart el Whitney Houston. Det blev Rod Stewart, de var samma pris. Köpte Ă€ven en skiva med en finsk grupp ”Reckless Love”. Det Ă€r en rockgrupp.  Jag shoppade en likadan tröja som i onsdags, men den Ă€r beige!
Kom hem vid 14 tiden. Strax efterÄt sÄ kom M hem.
Nu Ă€r han i ladugĂ„rden….

Resten av dagen ska jag inte göra ett smack!!!!! Är rĂ€tt sĂ„ trött o har ont i hĂ€nderna o ryggen ;( SĂ„ inget extra hĂ€nder…Kanske ”nĂ„n” skulle hĂ€mta ngt gott att Ă€ta…..

Det blir….

5 reaktioner pĂ„ ”Blev inget…

  1. Oj oj hur orkar du?? ja du skulle sagt att kunden har ALLTID rĂ€tt 🙂 men du fick bytt det var viktigast ju…ta det nu lugnt ok!! njut av kvĂ€llen Ă„ mys mys kram

    Gilla

  2. TrÄkigt med tjafsande i affÀren,Àven om lapparna Àr borta och man har kvittot kvar borde man fÄ byta.
    Rod Stewart Ă€lskar jag,och den lĂ„ten har man mycket minnen till…
    Kram och ha en fin fredags kvĂ€ll♄

    Gilla

  3. Tur att ni fick byta tillslut. Men vad jobbigt att behöva brÄka. Bra att du stod pÄ dig. TrÄkigt att du Àr sÄ dÄlig. Krya pÄ dig. Ha en fin fredagkvÀll. Kram

    Gilla

  4. Sicken otur med droppet dÄ, men det Àr klart att det kÀnns onödigt om det sen inte hjÀlper i alla fall. BÀttre lycka nÀsta vecka. MÀrker du att du blir bÀttre nÀr du fÄtt medicinen?
    Ha nu en trevlig helg, hÀr blev det inget fredagsmys, det fÄr bli lördagsmys istÀllet!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

