Nu har det slutat snöa!!!

Hejsan alla!

Nu är det bättre väder, men det har kommit massor med snö!
Ingen Karleby blev det heller. Syrran skötte om att mamma slapp hem. Brorsan är på sjukhuset o han får dropp, så det ser ut som att han blir opererad! Han har magsmärtor, så det ser ut som blindtarmsinfektion…..Syrran skulle ta  en sväng till sjukhuset ikväll.Hon lovade ringa sen. Jag orkar inte köra idag alls.
Har så ont i ryggen, den är stel o händerna är så hemska ;(

Imorgon ska jag till laboratoriet på morgonen. Sen har jag halvt lovat att vi ska fara till Karleby på dan en sväng. Borde nog hinna städa tills vi ska ha besök på kvällen….VAD ska man bjuda på ? Tänkte lite på pizza. Då måste vi laga en glutenfri pizza o en utan tomater el ketshup…..Och så är vi ju 10 personer! Sallad ska det ju också vara……

Nu skottar svärfar bort snö från gården o M ska köra ut dynga från ladugården…det har som sagt kommit massor med snö! Får snart flytta tillbaka bilen!

Ser lugnt ut ikväll hos oss…kanske en sväng till biblioteket om jag orkar.Borde även ta en dusch, det fanns så lite varmvatten igårkv då alla tonåringar hade duschat..!

Igår meilade jag till stället dit jag är på Vattengympan. Hade glömt mitt guldhalsband där i torsdags. Dom ringde därifrån o sa att dom hittat det. Jag får det på vattengympan på torsdagkv, då jag ska dit….

Hoppas att ni alla får en bra fortsättning på dagen!

7 reaktioner på ”Nu har det slutat snöa!!!

  1. Hej, va svårt att hitta på mat när folk är allergiska! Tänk, när jag var barn och till o med när dottern var barn på 80-talet så var det ganska ovanligt med matallergier. Nu har det ju blivit så himla vanligt, laktos, gluten och jag vet inte allt vad…i vår familj är ingen allergisk tack o lov men vi har en vegetarian.
    Så trist att du ska behöva ha så ont i dina händer
    Kramen

    Gilla

  2. Vilken tur att de hittade ditt guldhalsband 🙂

    Hoppas det går bra med brosan..
    Ja vad ska du bjuda på… Kanske texmex paj så lsipperdu kavla & hålla på, det brukar vara uppskattat. Hähttp://mermickisrecept.blogspot.com/2011/12/texmexpaj.htmlr finns receptet

    Ha en finfin kväll!
    Kram

    Gilla

  3. Vilken vacker rosa dator – en sån vill jag ha:)
    Läskigt med dina händer, inte kul alls. Hoppas de kan åtminstonde lindra lite en vacker dag, att de kommer på nått.

    Snö?? ich, här skiner solen o värmer gott o snön är ett minne blott.
    Kramiz

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

