Nu har jag dammsugit….

..och blev rätt så trött

Borde vila mej en stund, men lade nyss färgen i håret. Bild kommer nog sen… Ska ha det till kl 14 finsk tid. M for till stan o köpa en pump. Det står vatten i stationen o vår pump är sönder 😦

Mattorna är ute än, men i morgon ska det tvättas golv så….Fick jätteont i händerna o ryggen av att dammsuga. Jag sa åt reumatologen att bara jag orkar göra det som ska göras härinne så …Det lutar ju nog mot sjukpension så småningom….Meilade reumasköterskan om hur det ligger till. Än har jag inget hört av henne. Kanske hon väntar med att diskutera tills jag ska dit den 5 mars. Det är ju inte så länge tills dess heller..

Det är vintrigt därute nu, men det snöar inte åtminstone. Tempen är strax över plusgrader. Mycket snö har det kommit också….blää, hatar snö o kyla. Vädret slår om så snabbt alltid denhär tiden på året! Inte alls kul!

Nåja, får ju fara på vattengympan ikv o det ska bli så kul 🙂

I morgon är det fredag igen! Inga planer direkt för helgen….orkar knappast göra så mycket. Kanske o hälsa på mamma o brorsan, vi får se hur det blir

Ha en fortsatt bra torsdag!

3 reaktioner på ”Nu har jag dammsugit….

  1. Dammsugit har jag också gjort nu på förmiddan,och visst är det jobbigt,man tror ryggen ska gå av…
    Hoppas hårfärgen blir bra nu,alltid kul att piffa upp sig lite..*L*..
    Kram och ha en fin dag♥

    Gilla

  2. En av mina vänner fick sjukpension efter tre år, vid 43 års ålder, hon är reumatiker också. Hon fick ett drägligare liv i och med att hon kunde göra allt i sin takt och slapp stressen med sjukskrivningar.
    Hoppas det ordnar sig snart för dig också.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

