Kvällen här nu…

Nu har vi , jag o ungdomarna, kommit hem. Vi tog hem pizza o jag har nyss ätit, gott, gott 🙂
Köpte Garnier BB creme, ska prova i morgon. Så köpte jag också hårfärg…

Men vet ej om jag ska orka att färga ikväll, vi får se nu….Skulle var trevligt att vara lite ny i håret. Har så mycket grått framme nu….

Nu kom J in med Blondi. Hon har varit ute hela dagen! Det gillar hon inte alls. Hon har skällt som besatt alltså…..

Nu ska jag börja fundera på att duscha, men jag tror att M ska o träna ikväll. Då brukar han ta en snabbdusch före, så han inte luktar ladugårdsarbete….

G kommer med till Vasa i morgon. Hon hann inte med ngn träff idag på e.m….Så jag ska messa el ringa åt henne snart. Vi ska träffas i morgon kl 9-9.30 tiden o turas om  att köra. Tänkte att vi skulle äta före jag ska till reumatologen..sen blir det lite shopping också…

Ha en mysig kväll alla Fina!

4 reaktioner på ”Kvällen här nu…

  1. Hej och välkommen till min blogg. Det är alltid så trevligt att få nya besökare.

    Det var en verkligt vacker header och bakgrund du har. De går inte av för hackor.

    Du är SÅ välkommen tillbaka till min sida.

    Gilla

  2. Vilken underbart fin bakgrund du har fixat. Synd att man är så begränsad på amelia portalen.
    Ha en jätte fin kväll du med finaste Paula.
    KRAAAAAAAAAAAAAM / Jane

    Gilla

  3. Den där hårfärgen är toppen, använder jag. Du masserar in det som ett shampo bara och låter sitta 30 min sen sköljer du och vips är det klart =) Älskar den! Lycka till vännen, kramen ❤

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

