Snart sĂ„….

….ser jag slutet pĂ„ klĂ€dberget..puh va mycket tvĂ€tt med tonĂ„ringar! Har ocksĂ„ fĂ„tt stĂ€dat klart, dock inte toaletten Ă€n…det tar jag senare. Ej heller övre vĂ„ningen…Ungdomarna fĂ„r göra det 😉

Nu Ă€r ungdomarna sĂ„ lugna sĂ„. Ser pĂ„ tv i vardagsrummet, o en tror jag Ă€r pĂ„ övre vĂ„ningen o hör pĂ„ musik…de Ă€r ganska sluta efter friluftsdagen….

Nu sitter jag o vĂ€ntar pĂ„ att klockan ska bli 17..dĂ„ Ă„ker jag ivĂ€g. Ska o handla lite o kl 18 ska jag vara o hĂ€mta syrran…..
Vattengympan börjar kl 18.30 🙂 Det vĂ€ntar jag ocksĂ„ pĂ„..det Ă€r sĂ„ varmt vatten dĂ€r o sĂ„ bastun dĂ„ ocksĂ„ 🙂 Lederna blir sĂ„ mjuka dĂ„ jag Ă€r till vattengympan.

M for o besikta Peugeot nu. FÄ se om den gÄr igenom..

Har fĂ„tt meil frĂ„n kommunen ang vem som kommer till helgen o nĂ€sta vecka. Han som kommer till helgen har en annan ladugĂ„rd före, sĂ„ han kommer till kl 8. Det gĂ„r nog bra det ocksĂ„, lite i senare laget, men det ska gĂ„ bra 🙂 I nĂ€sta vecka, dĂ„ jag har semester hela veckan, sĂ„ kommer en manlig avbytare som varit hĂ€r tidigare. Bra det 🙂 Ja o sĂ„ ville hon veta om jag blir sjukskriven fortsĂ€ttningsvis. Det vet jag inte förrĂ€n jag varit till Vasa reumatologen pĂ„ onsdag . Som det kĂ€nns nu sĂ„ tror jag inte att det gĂ„r Ă€nnu…sĂ„ hon reserverar en avbytare till följande vecka. Jag lovade att höra av mej dĂ„ jag varit till reumatologen

Tror nĂ€stan det blir vila efter vattengympan idag….. KanhĂ€nda pĂ„ bio imorgonkv 🙂 Har rĂ€tt sĂ„ ont nu o kommer att vara rĂ€tt sĂ„ slut i kvĂ€ll….vi ska vattengympa med hantlar idag igen…..

Ha en fortsatt mysig dag!

En reaktion pĂ„ ”Snart sĂ„….

  1. Hoppas du fick en skön stund i varmbassĂ€ngen 🙂

    Det Ă€r sĂ„ skönt nĂ€r man ser botten pĂ„ tvĂ€ttkorgen… men lika snabbt Ă€r den full igen tyvĂ€rr…

    Hoppas du fÄr lov att vara fortsatt sjukskriven, ja eller egentligen hoppas jag att du blir sÄ bra att du slipper vara sjukskriven..

    Ha en fin kvÀll!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

