Lördag….

Idag blir det språng på stan, det är ju lördag!

Har sovit som en stock till 8.15 då min mobil larmade om mina morgonmediciner 🙂 Det var så bra att sova ut för en gångs skull. M har farit till ladugården o så messade avbytaren att det stod vatten i stationen då han for. Så M ska fixa det också.
Här är J vaken, dom andra sover än. Blondi hon ligger o sover så gott o myser 😉

Vädret är lite snöigt o det är -3 grader…bättre så!Fast å andra sidan mår jag inte så bra i lederna då det blåser o snöar…..;(

Idag ska jag o ungdomarna till stan o shoppa. C skulle vilja till Vasa el Karleby, men jag orkar inte idag. Vi får se nästa lördag. Jag ska ju också den 22 februari till Vasa. Ser ut som att M inte kommer med. Jag funderade om jag skulle fråga av G om hon kommer med…

Ikväll blir det kanske bio då….så ska vi äta lax i ugn o ris + sallad 🙂 Ska bli så gott…

Ha en mysig lördag alla!

3 reaktioner på ”Lördag….

  1. Go morgon vännen…ja här satt jag å såg det till slut …stan undviker jag helgen för mkt folk där usch …hoppas ni får en trevlig dag på stan kanske shoppa 🙂 kramen

    Gilla

  2. Hoppas det blir en fin dag med shopping på stan,det låter mysigt.Snö och blåst däremot är ju ingen höjdare.
    Ha det så kul på bion ikväll.Här blir det väl mello festivalen..*L*..
    Kramiz♥

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

