Nu är det FREDAG!

Ja, smaka på ordet 🙂 Hoppas att jag kan sova längre imorgon! Barnen ska ju inte till skolan heller! Har nyss skjutsat  A & J till bussen. Skjutsade C tidigare….

Igårkv var det dags för vattengympan. Rätt så kul, men jag fick så ont i armarna 😦 Vi jobbade med hantlar under vattnet! Hade så ont då jag skulle sova. Men har i alla fall sovit bra i natt 🙂 Steg upp efter kl 6 i morse. C hade kokat kaffe o det doftade så härligt gott!

Idag blir det inte så mycket för mej, har ganska ont än. Vi borde o handla mat till helgen o så vet jag absolut inte vad vi ska äta för lunch idag! Tomt i kylen, men kött finns i frysen….Nåja, vi får se vad det blir idag. Ska vänta tills M kommer in ur ladugården. Kanhända till Karleby o handla, så då äter vi där….Hoppas det 🙂

I helgen har vi planerat att kanske fara o se på ”Mission Impossible” på bio. Flickorna skulle också vilja o se den. Åtminstone C. Syrran pratade också om den. Han som spelar boven är från Finland. En bra skådis o bra sångare!

I morgon kanske o fixa passfoton åt C….Usch ja, det är mycket nu!Bilskola, prao, skolresa till Polen o så börjar provvecka i nästa vecka också! JA , hon har mycket nu. Men det blir så ibland! Jag tycker också ibland att jag har mycket. På måndag vet jag inte hur det blir. Det är tjejträff i stan kl 18.30 o C:s bilskola slutar kl 18. Det krockar, måste nog prioritera att hämta hem C  el så får hon komma med på träffen!

Ikväll blir det fredagsmys för fulla muggar! Jag tänker inte göra så mycket alltså! Orkar inte som sagt…Ska ha ungdomarna att hämta torra kläder från källaren.
Annars var dom så duktiga igårkv ! Dom plockade in ved i källaren , som M hade hämtat! Det var jätteduktigt gjort av 3 ungdomar!!!
Mycket beröm fick dom för att dom gjorde det! Och en slant på var också 🙂

Nu ska jag läsa er en stund!

4 reaktioner på ”Nu är det FREDAG!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

