Lata Sköna Söndag…

Söndag & Valdag idag!

Har sovit jättelänge för en gångs skull!Till kl 9! Det var så skönt att sova länge o inte behöva upp 🙂 M hade kokat kaffe, men jag kokade nytt då jag kom upp.

Idag har vi -24 grader ungefär o det har kommit lite mera snö också. J sitter o ser tv här i köket o A sitter o ser dvd i vardagsrummet. C har inte vaknat än. Vi har plockat diskmaskinen o den startade jag nyss.

Blir troligen köttbullar el pizza till lunch idag. Tänkte att C skulle laga i så fall. Sen ska M o jag o rösta. Det är ju andra omgången av presidentvalet….Misstänker att Niinistö blir vår nästa president! Han ska jag rösta på i alla fall!

Annars ser det ut att bli en lugn söndag, inget annat planerat….jag har lite ont i händerna, glömde smörja in dem då jag for o sova. Gårdagskvällen blev så lugn så…låg på soffan o såg tv, åt lite chips….inte så mycket annat. Bara mysigt 😉

Imorgon ska jag till reumasköterskan. Hoppas att hon är frisk då. Det var hon inte förra gången..Borde prata om blodtrycksmedicinen o om ifall dom sponsorerar en södernresa åt reumatiker. I fredags sa dom på sjukhuset att det finns möjlighet för det:)
Sen ska jag hämta barnen då dom slutar skolan. Vi ska till stan o fixa J:s glasögon. C sa att hon skulle med, men hon kom inte ihåg att hon ska till bilskolan första gången i morgon efter skolan. Jag hoppas på att det är varmare i morgon, som dom lovat….

Önskar er en skön söndag!

3 reaktioner på ”Lata Sköna Söndag…

  1. Hoppas din presidentkandidat vinner =)
    Skönt att du fick sova länge och hade en lugn och mysig lördagskväll.

    Hoppas det går bra hos reumatikersköterskan och att du blir sponsrad.
    Kram

    Gilla

  2. Go förmiddag Paula…ja visst är det skönt med en lat söndag 🙂 såg du mello igår? vad tyckte du om du såg det ….hoppas du latar dig ordentligt 🙂 kram

    Gilla

  3. Skönt med en sovmorgon,det gör mycket.Låter som en behaglig söndag också. Här är det en lugn dag,bara lagomt att slappa och sitta med datorn och kanske kolla på tv,n.
    Hundprommenader förstås…
    Kram o ha en fin dag♥

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

