Morn alla fina!

Nu var det kallt…brr…..-31,9 nyss! Som tur är så har dom lovat varmare i nästa vecka 🙂
Har varit o visat avbytaren o ska dricka kaffe snart. Tur att hon varit här tidigare, så hon vet hur allt fungerar! M sover men jag frågade nyss om han ville ha kaffe o han sa jodå :)Han har ont i huvudet o är snuvig, ni vet hur männen är då dom är sjuka 😉
Blondi ligger raklång på vardagsrumsgolvet o har inte vetat att jag är uppe 🙂 Hon bara sover o sover 😉

Har bytt lakanen i vår säng o sa nyss åt J att hon ska byta i sin säng också..Dags för det nu då ungdomarna börjat bli friskare :)Idag ska jag försöka mej på att vika torra kläder. Vet ju inte hur det går då jag har så ont i händerna.

Nu har jag även raderat hela wordpressbloggen! Så nu finns jag bara här på blogspot. Hoppas att ni alla hittar mej 😉

Vet ej hur det blir med att åka in till stan, då det är så kallt! Har nog i motorvärmaren, men tänk om bilen stannar på vägen? J:s glasögon måste ju fixas, men vi måste ta det på måndag e.m el nån annan dag. Kanhända far vi in till byn o handla i stället. Mår ju inte så bra efter droppet som jag fick igår..lite yr o illamående ;(

Till lunchen har jag tänkt på lasagne o sallad. Malet kött har vi ju så 😉

Ha en mysig Lördag alla!

4 reaktioner på ”Morn alla fina!

  1. Usch ja här är kallre än vanligt men jag känner inte av det då jag är soffliggandes 🙂 hoppas du tara hand om dig å krya på dig oxå kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

