Så var det fredag!

Morn på er!

Det är fredag igen! Gissa hur kallt vi har det? Jo, -30,9 var det nyss! Usch hatar kölden…man får frysa o ha ont…..Kunde knappt tro mina ögon då jag steg upp då C skulle till skolan. Hon var o lade i motorvärmaren, som tur var. Citroen var så knarrig i morn också. Likaså jag ;)All 3 ungdomarna är i skolan idag! Äntligen!

Igår var jag o syrran på vattengymnastik 😉 Det var kul igår! Sen var vi o äta varsin hamburgare, jag bjöd åt henne.
Var helt slut då jag kom hem….Tidig sänggång blev det!

Snart ska jag bege mej till stan. Ska vara där kl 10. Det är dags för reumamedicinen som dropp. Har sista dagen sjukskrivning. Få se om det fortsätter nu då. Högst troligen……Ska ta med mej nyaste Allas veckotidning samt nya Amelia tidningen. Likaså mp3 spelaren. Det blir så lång tid där….bara ligga i 2 timmar…

Ha en mysig dag i kölden!

En reaktion på ”Så var det fredag!

  1. Hej ..usch så kallt o bra att du blev sjukskriven själv ligger jag nerbäddad i soffan sjuk skall ej jobba i helgen måste bli bra å du ta hand om dig du med kramen

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

