Morn alla!

Morn alla!

Huga va vi har kallt…-25 grader nu!
Steg upp vid halv 7 o var o vÀckte A. Han skulle ju till skolan. VAr o lade i motorvÀrmaren ocksÄ till bilen. HÀr Àr J vaken, C sover Àn.
Idag borde jag Äka o handla, men jag har sÄ ont i hÀnderna ;( Inte alls kul!

Fick sms av G igÄr. Hon har 38,7 i feber o Àr jÀttesnuvig!SÄ hon orkade inte prata. Smsade henne tidigare, men har inte fÄtt svar Àn..

Idag tĂ€nkte jag laga makaronilĂ„da. Och sĂ„ har jag ju Metoject att spruta igen, dĂ„ det Ă€r mĂ„ndag…..
Kan inte fatta varför jag har sĂ„n vĂ€rk i hĂ€nderna fortfarande….vet ej hur det ska bli…..börjar bli sur pĂ„ detta. Och inte blir det bĂ€ttre av att det Ă€r sĂ„ kallt nu….

KlĂ€der ska jag ocksĂ„ tvĂ€tta o har startat en diskmaskin…ska föra ut ett slaskĂ€mbar sĂ„ smĂ„ningom…KĂ€mpar pĂ„ fast jag har vĂ€rk…..Jag vill till ett varmt stĂ€lle nu!!!!! Oj, vad det skulle vara skönt att ha varmt….

Ha en bra dag!

6 reaktioner pĂ„ ”Morn alla!

  1. Huja vad kallt ni har 😩
    HÀr Àr det bara -5 grader!
    Tycker sÄ synd om dig att du mÄste ha vÀrk, men det Àr nog kylan som stÀller till det.
    Du skulle fĂ„tt resa till varmare breddgrader 🙂
    Ha en fin dag!
    Kramen♄

    Gilla

  2. Jag förstÄr att du lÀngtar till ett varmare stÀlle sÄ kallt som ni har det. VÀrken skulle kÀnnas mindre ocksÄ.
    Tack för grattiset
    Kram vĂ€nnen♄

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

