Vilken dag hittills ;(

Stackars J……vi har varit till lĂ€karen. Hon fick penicillin nu. En kur som rĂ€cker i 3 dagar. SĂ„ vi hoppas nu pĂ„ att det ska ordna sej.Hon mĂ„r inte sĂ„ bra nu. LĂ€karen sa att hon ska komma tillbaka om det fortsĂ€tter el blir vĂ€rre…..

C trodde hon skulle vara bĂ€ttre…snuvig Ă€r hon Ă€n. Men sĂ„ började hon frysa. MĂ€tte feber o hon hade 38.7! SĂ„ nu Ă€r bĂ„da flickorna hemma i morgon. A far till skolan.

Nu sover M en stund. Han Ă€r jĂ€tteförkyld nu, ingen feber. Jag har ont i halsen o vĂ€rk som vanligt….usch ja, sjuka familjen ;(

Jag har försökt att vika torra klÀder, men vilar hÀnderna nu. Kan inte tro att jag kan fara o jobba i ladugÄrden pÄ lördag. FÄ se vad dom sÀger efter att jag varit till labben pÄ onsdag. Om dom kan sÀtta medicinen som dropp pÄ fredag. Hoppas att provena Àr bra dÄ.

HĂ„ller pĂ„ o ska flytta hela wordpressbloggen hit, fĂ„ se om det lyckas denna gĂ„ng dĂ„! Det syns vĂ€l 🙂

PĂ„ tisdag ska jag o klippa mej. Ska bli sĂ„ skönt…

Nu blir det lite surfande för mej hĂ€r…..

Ha en fortsatt bra Söndag!

En reaktion pĂ„ ”Vilken dag hittills ;(

  1. usch dÄ inget kul, hÀr ligger jag & tittar pÄ pippi köpte boxen pÄ alla avsnitt den Àr kul..mannen Àr och handlar lite ..ha en skön söndag ta hand om dig kramen

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

