Nu blir jag sur……

Huh, huh….vilken dag det ser ut att bli!!!

J kom ner vid 6 tiden alldeles vinglig o yr….39,1 i feber! JAg trodde igår att hon blivit frisk. Ringde till Hvc o pratade med dem igen. Nu ska vi till läkaren kl 11.15 igen. Hon har snart varit borta från skolan i 2 veckor!

C har ingen feber nu o A mår också bättre….M är förkyld. Jag är lite….

Usch, vad man blir sur på detta alltså! Vet inte alls vad det blir för lunch. Har tagit fram malet kött. C funderade på pizza…

Därute har vi -18 grader därute idag…

Återkommer om jag hinner!

Nu ska jag läsa er !

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

