Godmorgon alla!

Ojdå, torsdag igen!
Veckorna går i ett huj numera.
Idag har vi inte lika kallt , det är -13 för tillfället. Bra så 🙂

Jag har hunnit med att vara med A o J till röntgen. A blev röntgad för tänderna o käken. I morgon tandläkaren, sen får vi se. Han är hemma idag. Men ingen feber än idag.

Med J var jag ju till läkaren igårkv. Hon blev skickad till röntgen för lungorna o bihålorna. Jag ska ringa om bilderna på e.m idag. Hon har 37,7 i feber nu..

Själv ska jag till tandläkaren idag kl 12.45. Sen apoteket o så ringa om bilderna.
Ikv ska jag på vattengymnastiken. Har åtminstone menat mej. Ska bli så trevligt 🙂

Sen ikv ska jag ringa åt kusin A , hon messade mej om det ….ska bli trevligt att prata med henne 🙂

Idag har jag lagt ut mattorna o vikit en hög med torra kläder. Till lunch blir det gårdagens maletkottsås o spagetti…man tar vad man har 😉

Hoppas att ni får alla en trevlig dag!

3 reaktioner på ”Godmorgon alla!

  1. Inte lika kallt säger du,och jag som tycker 13 minus är jädrans kallt,hihi…
    Här ligger det på nollan och snöar lite lätt.
    Vattengympa i varmare vatten är ju underbart,
    Kram o ha en fin dag♥

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

