God kväll på er!

Nu har jag kommit från vattengymnastiken…oj, vad det var kul ikväll 🙂 Syrran var också. Jag kom nyss hem o borde smörja in mej nu….
M har farit o träna. Svärfar har 39 graders feber nu också.

Idag har C hämtats tidigare från skolan. Hon hade ont i halsen o lite stegring. Men bättre nu, så det blir nog skola i morgon. Hon har kort dag så…

Idag så har jag ju varit till tandis. Inga hål 🙂 Bra så, men fick tandkräm som ska ta bort ilningar i tänderna. Var också via apoteket.

Gick annars bra vid röntgen. Ringde på e.m om J:s röntgenbilder…alla var ok. Ringde då till en sköterska. Nu ska det kollas om hon har astma. Den 8 feb ska hon dit…hoppeligen har hon det inte. Det går ju en flunssa (halsfluss) nu. Så jag tror ju att det är det som vi har här nu. Jag börjar ha ont i halsen nu också ;(

Har inte orkat att ringa kusin A..får göra det en annan gång…..

Ha en fortsatt bra kväll!

En reaktion på ”God kväll på er!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

